French Made
Bel voor meer informatie
085 - 743 02 49!

Ompria heeft uw organisatie veel te bieden! Laat ons u de features presenteren.

Ompria bestaat uit een centraal administratief kernsysteem, een webmodule waarmee u een website, webwinkel of app kunt opbouwen en aan bezoekers kunt serveren en een kassasysteem. Binnen deze drie hoofdpijlers vindt u talloze features die u in kunt zetten om de administratie en de verkoopstrategie van uw organisatie snel, efficiënt en functioneel vorm te geven.

Ompria is breed inzetbaar. Bekijk de globale featurelijst om te beoordelen of Ompria bij uw organisatie past! Wij staan u graag te woord om u van specifieke informatie en verdere featuredetails te bedienen.

Ompria - veelzijdige administratieve bedrijfssoftware
  • Content Management voor uw website Content Management voor uw website
    Beheer webpagina's, menu's, uw webwinkel, blog en meer! ompria heeft een snelle render-engine en zeer goede benchmarks, mede door 'advanced caching'.
  • Complete en volledig geïntegreerde webwinkel E-commerce omgeving
    Complete en volledig geïntegreerde webwinkel in uw website, met cross- & upselling features.
  • Exclusieve content aanbieden met ompria-realms Exclusieve content met ompria-realms
    Biedt betalende klanten exclusief toegang tot content, zoals video's, downloads, audio, producten, blogs en meer met ompria-realms.
  • Multilinguaal & multivalutair Multilinguaal & multivalutair
    Bedien klanten mondiaal in hun eigen taal én valuta!
  • Geavanceerd order-, factuur- & betaalmanagement Geavanceerd order-, factuur- & betaalmanagement
    Met volledig vrij te configureren herinneringen-structuur én inplannen van periodieke facturen voor abonnementen of langlopende contracten!
  • Logistiek & Voorraadbeheer Logistiek & Voorraadbeheer
    Print pakbonnen, verzendlabels, stuur automatisch verzend-emails en facturen, weet wanneer uw voorraad bijna op is en pas automatisch uw website aan!
  • Klantbeheer & Salestools Klantbeheer & Salestools
    Genereer verkooplijsten met profielen van de prestaties van uw klant, verdeel verkoopregio's over uw verkopers, houd verkoopprestaties bij en stuur uw verkopers effectief bij!
  • Point of sale, POS, Kassa Point-of-sale (POS)
    Gebruik ompria checkout module voor uw stenen winkel. Een touchscreen kassa met barcodescanner, bonnenprinter, kassalade, klant- & cadeaukaarten!
  • E-mailings E-mailings & Mail-merge
    Verzend e-mailings naar geconfigureerde mailinglijsten en klanten! Of maak een mail-merge voor een klantselectie.
  • Agenda- & Planner Agenda- & Planner
    Houd uw eigen agenda bij of die van de baas, plaats privé activiteiten en algemene bedrijfsevenementen, houd een urenregistratie bij en voer uw declareerbare uren in voor automatische urenfacturatie!
  • Hiërarchisch & multi-user Hiërarchisch & multi-user
    Geef uw werknemers hun eigen toegang op alleen hun werkplek óf ook thuis en bepaal wat ze mogen doen!
  • Backups Maak in eigen beheer encrypted backups van uw database én uw bestanden.
    Herstel zelf een backup of delen van uw backup! Be in control. Keep control.
  • Werken op PC, tablet en iphone Werken op PC, tablet en iphone
    Orders en facturen maken, gegevens opzoeken, mailings versturen, statistieken inzien... allemaal óók op uw telefoon!

Ompria is schaalbaar en modulair.

Ompria is geschikt voor alle organisaties, ook als u geen gebruik maakt van een kassasysteem of website met webwinkel: u neemt deze modules simpelweg niet af. Ompria is schaalbaar en groeit mee met uw organisatie. De modulaire opbouw biedt u de mogelijkheid om klein te starten en uit te breiden als uw organisatie er om vraagt.

Ompria is modulair
  • Overal bereikbaar Overal bij uw bedrijfsadministratie
    U heeft overal ter wereld toegang tot de administratie van úw organisatie! Met PC, tablet of telefoon.
  • Geen zorgen over serverupdates en -veiligheid Geen zorgen over IT infrastructuur
    Wij leveren u de IT-infrastructuur, server toegang, server- en softwareupdates en veiligheid.
  • Kostenbesparend door vergaande integratie Kostenbesparend
    Ompria levert het onderhoud, de hosting, domeinnaam en e-mail én uw bedrijfssoftware voor een vast bedrag per maand. Geen dubbele kosten meer!
  • Altijd automatisch upgrades Ga automatisch mee met de tijd
    Ompria is altijd in ontwikkeling en past zich aan de steeds veranderende eisen van veiligheid en gebruiksgemak aan. Uw Ompria-installatie dus ook!

Waarom zou u ompria gaan gebruiken?

  • U heeft een simpele administratie nodig maar deze moet makkelijk en overal toegankelijk zijn en betaalbaar?
  • U heeft voor uw organisatie een oplossing nodig voor de integratie van uw website met uw administratie?
  • U heeft een organisatie met medewerkers die elk toegang moeten hebben tot verschillende functies, op verschillende locaties en uw organisatie behoeft een volledig geautomatiseerde integratie van off-line, e-commerce en een fysieke winkel?
  • U bent webdesigner/-developer en wilt een veel beter alternatief voor Joomla & Wordpress en/of een totaalpakket voor administratie, e-commerce en webbeheer aan uw klanten kunnen aanbieden?

Wilt u weten wat wij voor u kunnen betekenen?

French Made / Ompria
Vollerstraat 12
5051 JV Goirle

Bezoek alleen op afspraak

 085 - 743 02 49
 facebook.com/ompria.business.software
  info@frenchmade.nl

French Made heeft reeds lange tijd ervaring met het ontwikkelen van software voor het MKB en het gebruik van vergelijkbare software. Deze jarenlange ervaring heeft geleid tot het product Ompria: een app die voldoet aan veel eisen die organisaties stellen aan software voor CRM en CMS. Ompria is steeds in ontwikkeling en er zijn nog plannen voor vele extra functies.

Bent u geïnteresseerd in een partnerschap? Kijkt u op Ompria partner worden?